ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH (EMPLOYEE EXPERIENCE IMPACT - EXI)

Ispitivanje zadovoljstva/iskustva zaposlenih menadžmentu kompanije pruža priliku da bolje razumije zaposlene i dođe do odgovora na pitanja kao što su: Šta su slabe tačke u funkcionisanju kompanije? Kako možemo povećati angažovanje zaposlenih na poslu? Koje grupe zaposlenih su podložne fluktuaciji? Koje faktore zaposleni smatraju ključnim za zadržavanje u kompaniji na duži rok? Koliko nas može koštati gubitak određenih zaposlenika? …

Kako vršimo ispitivanje zadovoljstva zaposlenih?

Metodologija koju koristimo nam omogućavaju da vrlo precizno izračunamo uticaj ključnih dimenzija zadovoljstva zaposlenih, kao što su: organizacija posla, komunikacija, rukovođenje, razvoj karijere, kompenzacije i beneficije, ravnoteža između posla i privatnog života, itd., na:

Stepen angažovanja zaposlenih

Motivaciju zaposlenih

Rizik od odlaska zaposlenih iz kompanije

Zavisno od vaših potreba, ispitivanje zadovoljstva zaposlenih vršimo na nivou cijele kompanije ili određenog sektora kompanije.

Šta je rezultat ispitivanja zadovoljstva zaposlenih?

Prikaz zadovoljstva zaposlenih po ispitivanim dimenzijama

Prikaz uticaju zadovoljstva zaposlenih na motivaciju, angažovanost i potencijalnu fluktuaciju

Prikaz aspekata u kojima su poboljšanja najpreča

Prijedlog korektivnih mjera

Savjetovanje, podrška i praćenje tokom implementacije korektivnih mjera

Koliko često je potrebno ispitivati zadovoljstvo zaposlenih?

Barem jednom godišnje, a ispitivanje zadovoljstva zaposlenih svakih šest mjeseci kompaniji omogućava da još adekvatnije prati promjene u stavovima zaposlenih i brže reaguje na probleme.

Zašto je važno ispitivati zadovoljstvo zaposlenih?

Praćenje zadovoljstva zaposlenih kompaniji pruža mogućnost da izgradi bolje radno okruženje, ojača timski duh i stvori pozitivnu i produktivnu radnu atmosferu, što u konačnici rezultira boljim ukupnim performansama kompanije.

Kontaktirajte nas u vezi dodatnih pitanja i više informacija!