SISTEMATIZACIJA POSLA I ORGANIZACIJSKI DIZAJN
Kada se kompanije susreće sa problemima kao što su: Česti nesporazumi među zaposlenima jer linije komunikacije nisu jasno definisane! Preklapanje radnih zadataka zaposlenih jer odgovornosti zaposlenih nisu jasno definisane! Izbjegavanje izvršavanja određenih zadataka jer zaposlenima nije jasno što tačno trebaju uraditi! Žalbe zaposlenih na obim posla i nemogućnosti ličnog napredovanja, i fluktuacijom kao posljedicom toga! Stagnacija usljed nepostojanja jasne linije vodstva!... neophodno je izvršiti sistematizaciju posla i optimizaciju organizacijskog dizajna.
Prvo upoznajemo postojeću organizacijsku strukturu: identifikujemo poslovne ciljeve i procese, poslovne uloge i odgovornosti.
Zatim vršimo procjenu postojeće organizacione strukture, identifikujemo nedostatke i prilike za poboljšanje, definišemo željenu strukturu organizacije i istražujemo mogućnosti za optimizaciju organizacijskog dizajna.
Razvijamo nekoliko prijedloga novog organizacijskog dizajna. Nakon što menadžment usvoji prijedlog novog organizacijskog dizajna, kreiramo opise poslova.
Izrađujemo plan za implementaciju promjena, obučavamo menadžment kako da sprovede promjene i pružamo podršku tokom implementacije promjena.
Definisani opisi poslova, jasna struktura i hijerarhija organizacije
Optimizacija procesa rada
Smanjenje troškova i resursa
Bolja prilagodljivost i agilnost kompanije
Veće zadovoljstvo zaposlenih
Konačni rezultati toga su bolja organizovanost, efikasnost, prilagodljivost i poboljšane performanse.
To je temelj na koji se nadograđuju svi ključni HR procesi u kompaniji:
Regrutacija i selekcija
Uvođenje u posao
Obuka i trening
Ocjenjivanje performansi i upravljanje učinkom zaposlenih
Sistem kompenzacija i beneficija
Karijerini put, itd.